Általános Szerződési Feltételek

1. Bevezetés

Az alábbi részletezett Általános Vásárlási Feltételek (továbbiakban ÁSZF) egymással kölcsönös szerződésben álló felekre vonatkozik. Egyrészről a https://tuzracs.hu honlap használóira, (továbbiakban “Vevő”), másrészről a Sympatic Kft.-re (továbbiakban Szolgáltató). A honlapon található ÁSZF a megjelenés pillanatától érvényes és nem alkalmazható a korábban megkötött szerződésekre. A honlapon leadott minden rendelésre a leadásának időpontjában, érvényben lévő ÁSZF érvényes. Rendelés leadásával a Vevő az itt elolvasott feltételeket feltétel nélkül elfogadja. A Vevő tudomásul veszi, hogy a Sympatic Kft. portálon végrehajtott megrendelés következményeként a megrendelt termékre közötte és az Szolgáltató között adás-vételi ill. szállítási szerződés jön létre.

Szolgáltató adatai:
Név: Sympatic Kft.
Székhely: 5500 Gyomaendrőd Fő út 173-179. C/1
Telefonszám: 36 30 297 9431
E-mail cím: 
tuzracs@gmail.hu
Adószám: 10673205-2-04
Cégjegyzékszám: 04 09 001729
Bankszámlaszám : 
KHB Zrt. 10200115-26510949-00000000




2. Rendelés

– interneten keresztül a https://tuzracs.hu honlapon, éjjel-nappal a hét minden napján.
Webáruházunkban leadott rendelésekről automatikus visszaigazolást küld a rendszer, ha nem kapott ilyet, akkor a rendelés nem sikerült.


3. Termékinformáció

A Szolgáltató mindent megtesz a termékek alapvető tulajdonságainak minél hitelesebb feltüntetése érdekében. Ennek módja a partnerek, illetve a beszállítók által adott technikai adatok és termékleírások illetve a termékről készült fényképek, melyek publikálása a technikai korlátoknak megfelelően és a legmegfelelőbb piaci standardok tiszteletben tartásával történik. A gyártóknak jogukban áll a termékeik műszaki adatait módosítani, illetve a gyártmányokat is megszüntetni minden előzetes bejelentés nélkül.

4. Árak, fizetési módok

A honlapon megadott eladási árak magyar Forintban vannak megadva és tartalmazzák az általános forgalmi adót és az egyéb közterheket. A feltüntetett árak szállítási költség nélkül értendőek. A termékeink szállítási költségei a Vevőt terhelik és a rendelés lezárásaként, számlázáskor a kiválasztott termékek mellet külön tételként szerepeltetjük a számlán.

Az árváltoztatás jogát az Eladó fenntartja és a Webáruház felületén jelentkező esetleges hibákért felelősséget nem vállal. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek. Az árlistákban előforduló esetleges hibákért megértésüket kérjük! Az Eladó fenntartja a jogot, hogy bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat. Ez esetben a módosítást megelőzően leadott rendelések, a módosítást megelőző feltételekkel és áron teljesíti a Vevő részére. Készleten nem lévő termék esetén a feltüntetett árak és szállítási idők tájékoztató jellegűek, minden esetben függenek az aktuális beszerzési lehetőségektől is.

Az Eladó nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (pl. 0 Ft, 1 Ft). Ilyen esetekben az Eladó nem köteles a terméket a weboldalon hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás árfeltüntetése esetén az Eladó, a rendelés visszaigazolásában (telefonon történő 2. visszaigazolás) ajánlja fel a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vevő eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

Fizetés és áruátvételi módok:

Előre utalás:
A rendelést követően az elkészített Proforma számla alapján. Az előre utalás banki jóváírása után indítjuk a csomagot. Az utalás során a megjegyzés rovatban a megrendelés számát minden esetben szükséges feltünteti.
Csak akkor készítjük el a Proforma számlát, ha meggyőződtünk a rendelése teljesíthetőségéről!

Házhozszállításnál az áru átvételekor a Szállítónál:
Készpénz

Postaponton:
Készpénz
Bankkártya (nem minden esetben, érdeklődjön az átadási ponton!)


5. Rendelkezésre állás

Megrendelését a termék raktáron való rendelkezésre állásának megfelelően teljesítjük. Ha az Ön által megrendelt áru a raktárkészletünkben nem áll rendelkezésre, akkor e-mailben értesítjük, hogy milyen határidővel tudjuk a kiszállítást teljesíteni.

6. Szállítás, áruátvétel

A Honlapon vásárolt termékeket az ország egész területére kiszállítjuk. A szállítás arra a címre történik, amely a rendelésnél megadásra került.
Kérjük a szállítási címet, úgy határozzák meg, hogy az áruátvétel időpontjában munkanapokon 8-17 óráig a futárnak lehetősége legyen az áru átadására.

Szállítás, átvétel módja:
Futárszolgálat segítségével – Ha a termék raktáron van (az esetek döntő többségében igen) akkor a rendelés visszaigazolásától számított 3-10 napon belül Magyarország teljes területén a kért címre érkezik futárszolgálat segítségével. A kiszállítás munkaidőben 8-17 óra között történik, mivel a futárok hasonlóan dolgoznak, mint a postai kézbesítők, így pontosan nem lehet meghatározni, mikor érkeznek a kézbesítés helyére. Emiatt kérjük olyan szállítási címet, határozzon meg, ahol biztosítani tudja ez áru átvételét. Amennyiben a szállító nem talál a kézbesítés helyén senkit, telefonon veszi fel a kapcsolatot a címzettel. Ezért fontos, hogy olyan telefonszámot adjon meg a regisztrációnál, amelyen bármikor el lehet Önt érni.

Cégünk mindent megtesz annak érdekében, hogy a honlapon feltüntetett szállítási határidőket betartsa. Mindazonáltal nem tudjuk a felelősséget vállalni a szállítás során történt, a szállítási szerződésen kívül álló harmadik fél által vagy a Vevő által vagy egy előre nem látható és kivédhetetlen ok által okozott késedelemnek, illetve a csomag elvesztésének következményeiért.

Szállító:

Magyar Posta Zrt- MPL Logisztikai Üzletág (Magyar Posta Zrt., Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6., Cg. 01-10-042463, adószám: 10901232-2-44, levelezési cím: 1540 Budapest, honlap: www.posta.hu);

Kiszállítási díj:

A szállítási díj mértéke minden esetben függ a vásárolt termék értékétől, súlyától, nagyságától, melyeket befolyásolnak esetleges akcióink is. Minderre tekintettel a szállítás díját minden esetben a megrendelés leadása előtt a kosár menüpontban tüntetjük fel, mely szállítási díj mértékét a megrendelés véglegesítésével fogad el.

7. Csomagolás

A megrendeléseket kartondobozban vagy fóliába csomagolva szállítjuk.

Felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét arra, hogy amennyiben a küldemény átvételekor akár mennyiségi, akár minőségi hiányosságot vél felfedezni, vagy állapít meg, jogosult futár jelenlétében kármegállapítási jegyzőkönyvet felvenni, illetve kérje is a jegyzőkönyv felvételét, amelynek egy példánya Önnél marad és egy példány a kézbesítőnél. Amennyiben ilyen kármegállapítási jegyzőkönyvet nem vesznek fel, az jogvesztéssel jár.

8. Elállás joga

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
a) a terméknek vagy több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog
–    Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
8.1. Elállási jog
8.1.1 Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 8. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
–    Mindhárom esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
–    Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
–    Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
–    Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató
jelen ÁSZF 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
–    A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. A házhoz szállítással vásárolt termékek elállási joga a Szolgáltató szaküzleteiben is gyakorolható. Az Ügyfél kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról, erre vonatkozó igényeket Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja.
– Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Elállás esetén a Szolgáltató nem köteles az átvett vételár, szolgáltatási díj után kamatot fizetni.

Elállási nyilatkozat minta letöltése: Kattintson ide!

9. Jótállás
Az eladó az általa eladott árukra terméktípusoktól függően, eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. Az ettől eltérő szavatossági idő vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a 151/2003. (IX. 22.) kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

11. Személyes adatok védelme

Bizonyos információk, adatok elengedhetetlenek a rendelés felvételéhez, a vásárlás teljesítéséhez, a számlakiállításhoz, a garanciához, jótállási szerződéshez. Nélkülük a rendelés visszavonható és érvénytelennek minősül. A honlap használatával a Vevő teljes körű felelősséget vállal azért, hogy a megadott adatok hitelesek és a valóságnak megfelelnek.

A Vevő által megadott adatokhoz állandó hozzáférhetőségi és helyreigazítási joga van, az aktuális európai és nemzeti törvénynek megfelelően.
A Szolgáltató nem adja át harmadik fél részére a személyes adatokat, kivételt képez, amikor a harmadik fél a Szolgáltató szerződéses alvállalkozója, (pl. futárszolgálat) és a Vevővel kötött vásárlási szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen a legszükségesebb adatok átadása. Továbbá amennyiben ezt törvény vagy a hatóság kötelezővé teszi.

12. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

12.1. Panaszügyintézés

A Vevő a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vevőszolgálat / Kapcsolat

Székhely: 5500 Gyomaendrőd Fő út 173-179. C/1
Telefonszám: 36 30 297 9431
E-mail cím: 
tuzracs@gmail.hu

Az Vevő a termékkel vagy a tevékenységgel kapcsolatos fogyasztói kifogását 12.1. pont szerinti elérhetőségen terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Vevőnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Vevőnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Vevőlel köteles közölni.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Vevőhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató az Vevő által előterjesztett kifogásokat a 12.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken fogadja.

12.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Vevő számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Vevő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. http://jarasinfo.gov.hu/ A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Vevő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek  illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Az Vevő lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az alábbi linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a http://ec.europa.eu/odr linken elérhető online platformon beadott elektronikus panasz útján.

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

Bírósági eljárás. Vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

13. A felelőség korlátozása

A Sympatic Kft. Webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
A Szolgáltató semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
– Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat.
– Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Szolgáltató áruházának akadálytalan működését és a vásárlást.
– Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
– Bármely levél – függetlenül attól hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett – , de főleg bármilyen adat elvesztése.
– Bármely szoftver nem megfelelő működése.
– Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.
A résztvevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.
Egyedül a Vevő felelős a Szolgáltató áruházához való kapcsolódásáért és a Szolgáltató áruházában való vásárlásért.
A Szolgáltató szabadon megváltoztathat bármilyen árat, határidőt. A változás a Szolgáltató webáruházában történt megjelentés időpontjától lép életbe.
A Szolgáltató bármikor módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait értesítés és bárminemű kötelezettség nélkül.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a Szolgáltató webáruházában.